Klachtenprocedure Huis Helder

Als organisatie besteden we veel aandacht aan een goede communicatie met onze cursisten. De inzet is om helder en zorgvuldig te zijn in onze reacties naar elk mens.

Heb je toch een klacht? Dan stellen wij het op prijs dat je zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt. Wij hebben de ervaring dat een moment van overleg en uitwisseling meestal voldoende is om verder te kunnen. Een klacht zal altijd vertrouwelijk behandeld worden. 

Indien je als deelnemer een klacht hebt over de organisatie of kwaliteit van de opleidingen, aangeboden door Huis Helder, vragen we om je klacht in te dienen binnen 2 maanden na afloop van de activiteit. Graag schriftelijk naar info@huishelder.be of naar Huis Helder, Boomstraat 73, 9000 Gent. Hiervoor kan je, als je dat wil onderstaand klachtenformulier gebruiken. 

Huis Helder verplicht zich ertoe om binnen een redelijke termijn op een klacht te reageren. In ieder geval binnen 4 weken. 

Hou jij van kadootjes?

Laat je e-mailadres achter. Wij sturen je nieuws over nieuwe podcasts, artikels, opleidingen. Vertel het als eerste aan je collega’s en word hun heldere held.